12.06♥`
考左一個星期喇`@@
今日要鬆一下xd
其實明明日日都好輕鬆 /0\'
死啦今次考試-_-'
日日考完番到屋企都勁快訓着=_='
我一定係得左渴睡症0h god!`
唔緊要`
下星期努力 =)!
突然感性一下`
發現自己真係好愛好愛唱歌`
我諗如果冇得唱歌我真係會死-_-
突然咁講有d白痴=v=
但係我真係咁覺得XD!
發覺自己唱得愈黎愈差/0\'
點可以咁架T^T !?
我愈黎愈發覺自己連基本野都唱唔好-_-
講真我又有咩資格教人=口=*
[ 我驚訝近我突然諗d咁既野-_- ]
唔好懶`
要練番哂基本=)!
各位新J0IN小寶`一齊努力啦以後xd
好!` 我話既!!
我要跑步練氣0osh!!`
呢一刻我好認真咁講架=3='
雖然實唔實行到真係另一個問題-_-
anyway`
唔好再係咁落去`
節制自己=)
目標只有一個 : 我要唱好歌=)!
|