最近三個月尚無任何留言

Today is ::: 2009 ` 06 ` 12 ` =)

12.06`

 

考左一個星期喇`@@
今日要一下xd
其實明明日日都好輕鬆 /0\'

死啦今次考試-_-'
日日考完番到屋企都勁快訓着=_='
我一定係得左渴睡症0h god!`

 

唔緊要`
下星期努力 =)!

 

突然感性一下`
發現自己真係好愛好愛唱歌`

我諗如果冇得唱歌我真係會死-_-
突然咁講有d白痴=v=
但係我真係咁覺得XD!

發覺自己唱得愈黎愈差/0\'
點可以咁架T^T !?

我愈黎愈發覺自己連基本野都唱唔好-_-
講真我又有咩資格教人=口=*
[ 我驚訝近我突然諗d咁既野-_- ]

唔好懶`
練番哂基本=)!
各位新J0IN小寶`一齊努力啦以後xd

好!` 我話既!!
我要跑步練氣0osh!!`

呢一刻我好認真咁講架=3='
雖然實唔實行到真係另一個問題-_-

anyway`
唔好再係咁落去`
節制自己=)

 

目標只有一個 : 我要唱好歌=)!

 

 

 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 48 | »