20.06♥`
嘩!
好感動咁終於考完試 x)
btw 唔洗睇都知
今次成績一定差左勁多=v=
日日番到屋企第一時間都係訓-_-
仲要訓到夜晚先醒=_=
我都唔知自己咩事0rz
今日考0ral`
同雀巢`sosa`power`一組`
DEAD左3-4秒@口@
白痴仔我個individial死哂-_-
真係what the 嘟佢-_-
考完之後
同湯馬' 皮' 去左新世紀'
買完野就番奧海城
去左食魚米家=)
呵呵個干炒公仔麵好好食xd
之後join埋M0`珍花`上我屋企=)
哎呀我屋企d白痴野比人睇哂xD!
話時話我覺得我地今日算係好成功`
做左好多弱智野xD!
完成度都算有25%掛-v-
0osh`
呢排大把假放 =)
好野!
玩盡佢xD!
|