10:00~12:00返培道補習英文,好無聊呀!!
但為左統測,悶D都要架啦!!>_<
12:00~12:30同高鈺婷係操場打排球,我本來想學
大口個招「踢排球」。點知......隻鞋同個波都一齊飛
左出去........高鈺婷笑死左......-_-''
12:45~搭車去九龍城join明明&盈盈。
佢地遲到......
1:30~4:45唱K
我同明明係咁唱.......我地成個癲婆咁........
我地食左好多野,個侍應生都入左n咁多次!^^"
4:45走loo~走之前去左廁所,我地遇到件事,笑到傻左.....><"
5:00搭taxi去新世紀影貼紙相。(又係新世紀,又係影貼紙相.....)
影左$90蚊呀!!不過都好靚!^^
本來有一幅係我戴左明明副深藍色恇眼鏡,好鄭(音),但比
我唔小心地del左.....好慘呀!!
6:15去冒險樂園玩,玩保ling球個陣笑死我啦!><盈盈好奸!!
6:45返到屋企,比兩隻烏「英」係到訓導.......慣哂![-_-]
大佬!兩個阿哥12:00都無比人哦!但我6:45返姐,都早啦!就比人哦!
|