今日7:15返到學校,等到7:35佢都未返(佢平時7:30返),呢排
好遲呀!點解咁架!一直呆~~~到7:40-7:45佢至返。。終於返啦!!
佢今日無戴黑框眼鏡呀!! :好型呀!但佢好似唔開心呀!!
Dramma堂個陣,被蕃薯一腳無心咁“dom”左落去我隻腳指公到•••
普通話堂,大口又累左我同林蔚恩啦•••我被林秋鶯收左
塊鏡!
放學果陣,同Felice、游雞和阿Rain一齊去麥記買野食,買完野
返去,見到佢打波呀!!o->3<-o
但佢無啦啦歇起條裙,見到佢條深藍色打底褲•••Oh my god!!
走個陣,一個叫Rainie的人打電話話見到嚓嚓係地鐵站,搞到我心玉玉!!
點知比人玩!個果都唔係Rainie,但都唔知道係邊個!激死我啦!!吊!!
今日兒童節,阿爸阿媽係度吵架,有冇理過我感受架!
救命呀!我阿哥係咁扮Mr.Bean講野呀!Help,笑死我啦!
訓覺覺la各位!!Bye Bye!
|