對唔住呀各位!尋晚打得咁少,因為尋晚太傷心啦!
今日好開心呀!因為2A第5龟、 6堂係視藝堂,而佢地小息就要上到
去美術室,咁岩我第3龟、4堂係視藝堂、又咁岩我個組被杜鳳儀留住
左。所以見到嚓嚓呀!重有呀,佢望左過黎呀!!(面紅~~~~~)
今日家玫考試,好驚呀!
我煮雞蛋水果沙津同埋橙汁,本來煮到一pet野,不過好好味呀!!
連林蔚恩同梁芷彥都話好味呀!!Ka Ka Ka Ka~~~
PK啦Karen Leung!!
好乞人憎呀你!!次次家
政堂都係我洗碗!!
聽日一於實行反蕃制度!!