妖,今日好慶呀!不過當然有小小開心啦!
今日上視藝堂個陣,個死人杜“麗莎”話畫3個標誌,我咪畫左3個lor,其中一個當然係企鵝logo啦!
點知林蔚恩無啦啦畫左個“童子雞”落去、趙婉儀又畫左個尖嘴落去,搞到隻企鵝人唔似人,鬼唔似鬼!
本來我已經覺得好唔happy架啦,個死人杜“麗莎”仲話:「嘩!呢隻咩呢架?!咁似露體狂ge?!」
吊佢老母呀!話企鵝係露體狂?!正一吊佢老母呀!
落堂之後,就同梁芷彥返課室,點知去到3樓,本來我想係3樓另一條梯落(2A),點知係樓梯口見到嚓嚓呀!
佢都SEE到我呀!!我一見到佢,個頭就垂左落黎,塊面又紅哂•••••
放學要留堂,本來4:30走得,點知死Anna留我同蕃薯留到4:45!係4:45呀!吊佢•••••
搞到我see唔到嚓嚓呀!!吊••••
好慶呀!
|