`°白痴日記§﹡…﹔
無奈我是哪麼喜歡你••••
yungleung22
暱稱: *°﹍梁碧××_]
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-18
2007-05-27
Last day of my life....
Open again
>>////Close``~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 22 日  星期四   晴天


。好慶。 分類: 未分類

妖,今日好慶呀!不過當然有小小開心啦!

今日上視藝堂個陣,個死人杜“麗莎”話畫3個標誌,我咪畫左3個lor,其中一個當然係企鵝logo啦!

點知林蔚恩無啦啦畫左個“童子雞”落去、趙婉儀又畫左個尖嘴落去,搞到隻企鵝人唔似人,鬼唔似鬼!

本來我已經覺得好唔happy架啦,個死人杜“麗莎”仲話:「嘩!呢隻咩呢架?!咁似露體狂ge?!」

吊佢老母呀!話企鵝係露體狂?!正一吊佢老母呀!

落堂之後,就同梁芷彥返課室,點知去到3樓,本來我想係3樓另一條梯落(2A),點知係樓梯口見到嚓嚓呀!

佢都SEE到我呀!!我一見到佢,個頭就垂左落黎,塊面又紅哂•••••

放學要留堂,本來4:30走得,點知死Anna留我同蕃薯留到4:45!係4:45呀!吊佢•••••

搞到我see唔到嚓嚓呀!!吊••••

好慶呀!