今日好開心,可能今日係我ge Lucky day呱,所以全日(除左上堂ge時間)都見到嚓嚓!
(Happy happy~~~)
今日lunch time ge時侯,第一次見到嚓嚓打波ar~~好型ar!!But林蔚恩居然叫我睇佢打波ge "英姿"?!?!
吸吸下(好似係到吸仔咁. . .),佢個fd無lala走過去me佢塊面,好得意呀!!(暈~~)
放學個陣時,阿Rain居然拉我去開問嚓嚓羅手堤電話號碼,怕怕~~~好在走得luck!!
走返classroom,咩好書包拍拍屁股走人,點知燁燁想知嚓嚓係點樣,就返返轉頭,
點知嚓嚓入左1A班房,我同燁燁經過ge 1A班班房,當我一見到佢,嘩!成塊面紅晒•••••
我覺得好幸福呀!
|