前日好悶、尋日好悶、今日都好悶!日日都好悶!「悶」已經成為我的左右銘了!Oh my god!
唔想返學了!
放學了,( 放X獄的時間到了)同林蔚恩&雪肥去買珍珠奶茶,yummy!
過馬路的時侯,果兩個「死野」明明見到綠燈閃緊仲過,留我係安全島度!
等左半個鐘車(其實是有車,但唔係多人就係冇冷氣,所以冇上),好悶呀!
今日好掛住佢x2呀!(mingming知架啦!)
愛一個人好難呀!點解我忘記唔到佢呀?!