好耐冇打,真對唔住各位!(雖然)
今日是一個無聊但氣憤的日子,唉. . . . . .
今日第一堂係科學,悶死我啦!係咁講X能X能,我爭D就大叫:「老師你先係低"能"呀!」(=O=)#
Lunch Time既時候,Cheryl叫我幫佢做壁報,我哦左一聲後,見到大口喊,無陰公羅!
原來係死人肥番薯將佢個球拍一野打中大口個額頭!腫左呀!咁何秋、Felice、Nelly等
人當然唔放過佢啦。要佢在班門外大叫:「Sorry Ar大口!」點知校長都玩埋一份. . . . . .
搞到我地好似姊妹團(新娘marry時的女人)。
講起蕃薯,只能形容佢的字包括:肥、賤格、always打人(Pinky、Rainie等人)、變態. . . . . .下冊100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000字!
|