今日係Chistmas-Party。好好玩!
去到禮堂,有幾個環節係好深刻的。eg:A-Day樂隊表演、高年級的幾個姐
姐夾ban唱「左右銘」、有D男拔窣的男生來表演,有一個男生個樣勁似炎亞
倫!有一個係鬼仔,我覺得有DD型. . . . . .=.=抽獎的時候,咁多個獎都抽唔
中我. . . . . .P.1-F.1的Chistmas-Party的抽獎次次都抽唔中!o=.=o
到班房聯歡的交換禮物時間,個個fd都抽到我like的禮物,eg:Wendy送的
黑白豬的小抽屜、吳"紙巾"送的兩個迷你的靚靚杯仔、燁燁送的一條四葉草
頸鏈、巨人送的音樂盒. . . . . .(不敢再打下去la,太激動)我卻抽到一個不知
明物體. . . . . .:=.=:
完的時候(12p.m放),見到楊"咩咩",我、林蔚恩同高鈺婷就拉佢去M記!點知佢Dfd話
要影貼貼相就為棄我地D"F.1BB"!TT. . . .去到M記,見到阿Rair、朱朱、Pinky
、梁芷彥、Nikko、YoYo、"紙巾"、電車"佬"、巨人、番薯同大口仔。^^
|