今日科學堂又係到講低能低能。最令我感興趣的是調位!好野!同林林同組又同高高坐!
音樂堂比之前好玩左D-----睇戲。
放學後,留係學校做功課,填留校紙時唔小心將燁燁個名寫做"張頌料". . . . . .欣欣見到後笑到痴左. . . . . .
做左一震功課,係度玩黃希彤個皮球,大口係度搶個球,我念住佢玩下乍嘛,(因為我拋走個波)大口超大力打
落我個肚到。好痛,痛到我喊. . . .o=.=o痛呀嘛!
各位馬頭涌的舊同學(女仔)注意:
14-15/2得閒就返去馬頭涌ar!