好多日無打. . . . . .=.=""
好慘. . . . .第一、二堂係科學堂,肥番薯無lala唱janice D歌,走晒音. . . .=.=""
第四堂係音樂堂,驚驚。因為考唱歌. . .驚到阿媽都唔認得!
放學後同林蔚恩(Wendy)彈左一陣琴(其實係到玩)就go back home。
今晚食M記當dinner!
20-12-2006
開心的晚上