今日去左步行籌款,好累呀!!
今日6:30起身,之後換3、刷牙、沖涼、去廁所、食早餐、收拾D野就走得!
7:30約左燁燁一整去!
到左搭迪士尼地鐵果陣,我同燁燁好似兩個大細路咁,係卡車箱入面走來走去影相••••
點知去到見到EO2、高酷正、裕美、鄧穎芝、JJ、Percy!不過冇一個我like•••
其實仲有其他happy野,不過我好眼訓,唔講啦!
相片:
http://photo.qooza.hk/album.php?user=yungleung22&albumid=47368