今日我的心情反覆無常呀!喜怒哀樂一一嘗到••••
今日午膳之前果堂係Dramma,打左鈴之後我就去左羅叉,點知係小食部前面有一班F.2的人,我就
想吸吸係唔係嚓嚓個班,但見唔到佢,羅完叉想拍拍屁股走人,點知一擰轉頭就見到嚓嚓••••
點知唔想食飯,就扔左個lunch box。師奶梁又要我上班房聽專題。嗎卵煩!!
搞到我無得吸嚓嚓,真係吊你老母呀!
未到我又叫我上去,吊!搞到我呆左半粒鐘先到我!頂!
因為高高之前講左下面有活動,嚓嚓係下面影緊相,所以我一聽完師奶梁講野,"byebye"都
未講就衝左落去!點知見到嚓嚓同佢條女一齊••••• :唔制呀!仲見到佢地手拖手•••
絕望的時刻•••(昏迷不醒~~~)]
不過,今日放學留係學校等Wendy佢地完「學友同行」。佢地落左黎之後,雪肥話:「喂!你個Honey係
下面打波呀!」就拉左我落去。點知梁芷彥同埋高高佢地就話:「坐係小石街到吸啦!清楚好多架!」
就拉我過去小石街度坐•••禁咪姐係係在嚓嚓嗝尼!!!點知petpet都未坐暖,就走loo~~
行到去校門,林蔚恩就係度大叫:「梁碧,嚓嚓跑左出校門呀!」
我又見到嚓嚓呀!!本來以為佢又搭地鐵,點知行左相反方向••去左塔巴土,早知去搭
巴土啦!(我本來搭6D,但我知道佢搭地鐵,咁我咪去搭地鐵lor•••)
好Unhappy呀!妖!老豆老母又煩啦!
<=企鵝係咪好可愛呢?!愛死企鵝!!
|