呢幾日我覺得我一定會好開心,因為今日個班際籃球比賽企鵝落左黎呀!!有成個
禮拜班際籃球比賽,咁我咪可以成個禮拜ge午膳都見到佢lor!
我宜家好眼訓,聽日重新打過呢篇!
企鵝好可愛呀!!
I Love 企鵝 4ever!!