好happy呀!尋晚夢見嚓嚓呀!
08:45----起身
10:30----去何文田廣場約豉油雞食早餐
食完早餐之後就同豉油雞去左搭巴士去九龍城&陪佢去返小學(唔係我個間)。講真,佢間學校真係好殘。
係佢間學校我地係度等豉油雞個ex班主任,要等一個鐘?!我地坐係度等,點知前後左右都坐哂男仔•••好尷尬呀!
之後個D唔講啦,訓覺啦!