無啦啦..我今日聽到話放假,,我本來今日有得做project.
人地一班去電腦室做架!!!!!!!!!!!好乞人憎牙!!!!!!!!!!!!!不過都幾正.放三個禮拜,都幾好既>3<
又唔使做復活節功課同埋仲有得同同學講電話lo∼