今日,為左一個好好好好好好好好好好好好好好好朋友(叮叮)開qooza ac
覺得開qooza有d煩,唔緊要啦,都冇野做
董!!!!!今日有個新名,呀邊個
唔知做咩,好煩
成日煩,好悶好悶,唔知做咩好,唔想做功課,暑假咁少時間,咁多功課,點做,不過我有信心(最後一個星期做,一定做得完,壓力更加俾我信心)
希望大家可以多多支持
俾多幾個cm
多謝謝謝謝謝謝謝