普通話今日要小測牙...咩都唔識...""
小息..食左英姐俾我粒金莎""仲食埋牙喂俾我盒古古力~hummy""
maths"我地又係到玩...冇聽牙sir講書..."
lunch"我地食完野上左寺搵miss""點知牙婷話我地唁等埋佢....""*
hist..老師同我地溫書""聽左都幾多野...
通識又係到悶...又冇得訓....><"
放左學""本來應該去聽牙羅sir講書...但又聽唔到.,睇唔到佢講咩""
咪走左過去miss lee到"點知個到仲唔明""
自己拎左本書去左自己教自己""仲有芳芋..蚊蚊.喂個d......
放左學...去左同牙蚊,牙喂個d食野""仲買左盒""[出奇蛋]"""俾牙喂..
食完lu!~咪走囉""
 |