今日本來我地`上堂都幾乖下ge!!~""\
老師都話要讚我地....點知係最後個2堂...""
哩男仔係到玩...整到miss勁嬲咁走左..""*~
哩男仔..即刻跑出去叫番miss入黎,..."最搞笑係雞哥..冇著鞋都號出去...."做左『赤腳大仙』"!~xdd
放左學之後,,牙婷同牙喂拎番部野....唉..又話檢查書包wo!~"整到我地咁緊張...""
不過我唔驚..我俾左牙蚊蚊...""
有條kai子""冇喇喇問miss今日係咪check書包.....""
溫習班個陣時,,"去左搭傘""開班會--
走之後,,,我地偉大o既主席同我地搭車""係到講某哩人o既壞話""___
去左m記食野..""
坐左70k返去...主席就送左牙蚊走人,,,""
落左車之後,,,見到肥婷係車到....仲望住我..= ="
多謝kk俾左隻英我... |