今日,一早緊係係到玩電腦ga喇.,. 之後就做功課...........3日之內要做曬...><" 一日最衰都係.......俾咁多功課><"""
下就...我牙爸叫我家姐幫佢煮公仔"面" 算之佢叫我煮...話買沙沙俾我食.... 點知,,佢講大話...買左自己係出面食..
個時覺得自己好似隻
跟住晚晚,,我牙姐買左後日去Ocean PARK 喱野食.. 點知我牙媽開左個..我咪跟住食囉...""
之後我就同我家姐搶喇....... 之後就訓左喇...
今日,我一早起左身,,之後玩電腦, 下就,牙婷叫我幫佢搵板板d野,, 跟住晚`上就玩電腦喇,... 就係咁喇,,,== ""
我牙媽本身話同佢d fd去林村o既..但佢個fd唔得,,,整到佢去唔到,, 之後佢就叫左我同佢出街~~ 冇幾耐牙喂又叫我出去,,>0<" 我就話唔得喇,,,
又冇幾耐,,我牙媽又話唔出,, 之後打左俾我牙爸,,話坐佢車,,, 咁我咪去沖涼囉, 沖沖沖...... 我沖完喇,,我牙媽又話要出去, 整到我咩都整... 勁"拿西"= ="
一個鐘頭多d..... 我地就返左home lu~~