今日要去我牙爸個邊食飯~~~
去到就坐左係到,,,,,,之後冇幾耐,,就到左我地最開心o既時候,就係....... 收"利事"^0^"又俾左個12生肖o既食物~~
之後又食牙食牙食牙,,,,食完喇,,,,
就坐左的士走人"""
今日,,,,我係最早起身個個,, 由於我工人放左假,so我地要出去食,,,,
我牙爸返左黎之後,,我地成家就去左red forest到食野,,,, 食完之後,我地就起程去我牙婆home~~
去到,,我同我家姐係到玩棋,,, 一"鋪"我家姐win,,一"鋪"打和><"
食完飯之後,,我d表妹拉左我同我家姐入去,,,room"" 之後我就係到睇電視....10點幾到就走左lu!!
今日我地去左我牙婆到食飯~~ 本身好早可以去到,,,點知我牙媽個d又,,,,唉"" 吾,,,d"送"好好味牙..>v<"又多""
返到黎之後,,就去左行花市""