今日勁開心呀~~我商業合格呀~~71分呀!!>v<我以為唔合格咖~~但係我好有信心,會合格...
真係合格呀~~''佢''...''佢''就唔知啦~~我好想知''佢''幾分呀!!>v<嘉儀就54分~~我高佢好多呀~~>v<
唉~~英國就唔係好好啦~~listening就29分...差一分就合格啦!!><真係好唔抵呀~~
G.E.就57分...comp就55分...-_-''''佢;;又幾分呢?@_@
今日以為好開心咖~但係返到屋企...就見到細佬整到呀!!>v<好唔開心呀!!!
今天的科技嘉年華好開心呀~~''佢''都是和我一樣是木鎖匙扣呀~~
''佢''還座在我身邊!!><''佢''和我座..我都好開心了~~^_^
|