今日本身9點就上班課咖啦~~但係''班''獎..企但到9點9...-_-'''
今日首先對通識....我羅通識既時候..我好驚唔合格...但係..睇左之後....原來合格...74分呀!~><
好彩合格...雖然過左但係仲有數學....-_-'''驚死啦~~
上到311室...澎太就話冇咩人合格.我聽到之後...我就好驚啦~~>b<驚唔合格....
但係我見到份卷..我就即刻好開心啦~因為我合格呀!!!yeah!!~~
唉~~聽日就係對商業啦~~雖然我好擔心..但係我有信心..自己會合格咖~
我沒有嬲文文咖~~只係嬲個個林XX姐~~但係我之後又冇嬲個個林XX啦~
不知''佢''合不合格?
我很想知道''佢'合不合格....
|