今日同細佬覆疹呀~~唉~~今日俾媽咪罵呀~~
都係我唔岩啦~~細佬照完X-光之後..我聽到..楊嘉樂走得..
以為走得..返到屋企..媽咪就罵....好唔開心呀~~
以為去得既..原來唔係呀~~

今日係我家姐生日呀!!>v<
都冇咩送俾佢呀~~(冇錢呀)
今日收到黃佩瓊既信呀~~
聽日家長日呀!!>v<驚呀!!聽日都要去細佬既結業禮呀!!>v<
今日聽到首歌呀~~叫分手快樂呀~
***分手快樂***
http://web.hku.hk/~ching24/songs/happybreakup.rm
可以自己下載聽聽的~~
我無法幫妳預言 委曲求全有沒有用
可是我多麼不捨 朋友愛的那麼苦痛
愛可以不問對錯 至少要喜悅感動
如果他總為別人撐傘
妳何苦非為他等在雨中
# 泡咖啡讓妳暖手 想擋擋妳心口裡的風
妳卻想上街走走 吹吹冷風會清醒的多
妳說妳不怕分手 只有一點遺憾難過
情人節就要來了 剩自己一個
其實愛對了人 情人節每天都過
分手快樂 祝妳快樂 妳可以找到更好的
不想過冬 厭倦沉重 就飛去熱帶的島嶼游泳
分手快樂 請妳快樂 揮別錯的才能和對的相逢
離開舊愛 像坐慢車 看透徹了心就會是晴朗的
沒人能把誰的幸福沒收 妳發誓妳會活的有笑容 #
Repeat #
妳自信時候真的美多了
''佢''可能看不到我的日記的....
但我真是希望''佢''看到....
''佢''快樂就是我的快樂.....
|