我的資料
訪客留言
今日好開心呀~去左蝴蝶灣BBQ呀!!>v<
今日真係好熱呀!! 熱到死啦~-_-'''好彩聽日唔洗返學姐~~如果唔係既
話..我死咖啦~-口-'''
今日以為唔出街咖啦~~但係潘uncle話去BBQ..我地本身唔去咖~~但
係冇咩好做...咁咪去....我地以為好快去BBQ咖啦~原來4點幾先...-_-''
去到個邊..真係熱死人呀~~熱到阿媽都唔應得呀!!
今曰我地BBQ...BBQ到8點幾...
真係好支力呀!!-_-'''
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 137 | »