|
今日係最後返中一呀~~所以今日個心情同之前唔同呀~~
今日我同細佬一齊返學校~~因為今日係中一註冊日呀!~
但係佢去到...媽咪都微黎呀~~佢等下等下....等到成個鐘呀~~
之後,佢要等到我打電話..俾媽咪先黎呀~~木2到我係學校門口等成媽咪9個字呀!-_-'''
今日雖然係最後一日返中一..但係我都唔會忘記中一開心既事嫁~~
唉~~依家仲唔知自己中二咩班呀!~~miss話...要等到開學先知呀~
唔跳我可唔可以同文文一班呢...我好想同文文一班呀!!>v<
今日嘉儀同文文講..佢話唔做文文個阿媽呀~~
個陣時..我好驚..文文唔開心呀~~但係係icq..佢話算呀~~
文文佢病左呀~~佢發燒呀~~好彩冇咩事呀~>v<
嚇死我呀~~
不知我不可以和''佢''一班呢?@_@
希望可以和''佢''一班... |