|
今日係結業禮呀~~過埋暑假..我就係中二啦~~時間真係過得好快呀!!
今日我就拎操行獎....原來仲有全班之冠嫁~~不過...我上台只係拎操
行獎呀!~今年既時間過得好快呀~~>v<結業禮完左之後,我地就上番課
室...等miss同阿sir派彼成績表呀~~上到去...好多人都好驚呀~~
miss話.我地班有8個留班呀~~我地班有咁多嫁咩....-_-''真係....派
完之後..我個班d人....都唔係好驚既..但係..留班d人..好似好開心咁
呀!=3='''''今日都係全港中學派位呀~~好多人都入到第一志願呀~~芬芬
入到第一志願呀~弓喜佢呀~~細佬就入左我個間呀~細佬都ok呀~~`入到我個
間..我都可以照顧佢..唔洗媽咪擔心呀!!><
睇左文文個成績啦~~文文d成績ok呀!!>v<yeah!!~~佢升到中二呀!!>v<
好開心呀!!~~今日..都係悶..所以又整左呀!-3-'''''' |