今日真係好累呀!!

今日9點幾送細佬去厄朗劇院,去到個邊,個副校長話..畢業生十點半先開始...
整到我去個邊,部佢到10點半....等成9個字先走呀~~
我之間就即刻返屋企換衫...出去學校既家長日呀~~
去到個邊..又唔見媽咪..又要等成9個字..媽咪先黎....-_-'''
累死我啦~~我地去到302室見阿 sir...miss張就出左去食飯呀~~
所以得番鍾Sir同李Sir呀~~
坐左之後..鍾SIR..就派限成績表...我就睇下啦~~
我見到呀~~睇我既成績呀!!>V<
今個學期..又係我全班第一呀!!我以為唔係呀~~因為張浩朗今個學期好勁呀~~
差唔多每一科都高過我呀...我上學期都係全班第一呀!~
我就係全級第十一呀!~上學期就全級第十三呀~~今年都ok啦~
ok渣~~之後我就同媽咪去食m記...好耐冇同媽咪食m記啦~~>v<
之後我就即刻返屋企換衫...去嘉樂個畢業禮呀~~
唉!~-_-'''同笛上年一樣樣既...悶到我死呀~~
但係細佬唱歌既時侯..就唔同嫁~~好令嫁~~唱得好好聽呀~~
不知''佢''怎樣....很想知''佢''的成績.....
|