唉....~=.=今日勁早起身呀~今日我5點半要起身呀~~
因為要返大陸呀!!-_-\'\'\'今日以為自己起唔到身嫁啦~~
但係個陣時...我岩岩訓唔到呀~~所以先起到身渣~
如果唔係既話...我今日就冇去嫁啦~~
今日就六點出發...去到深圳就7點..搭車就搭左成兩個鐘到...
整到我好累呀!!-_-\'\'\'之後就去飲茶..咁左茶之後,就去左個地方....
我都唔知咩地黎嫁..去到個個地方...我以為好快走...但係唔係..
去到個邊..我坐左個邊都有7個鐘呀~~整到我好唔耐煩呀~~><
今日都唔係好開心渣~~我見到媽咪哭呀~~係因為志輝表哥d野...
令到媽咪咁呀~~我好唔開心呀~~
今日我地成10點p.m.先返到屋企呀~~仲要岩daddy話\'\'失\'\'車呀~~
同daddy講大話都好呀~因為俾daddy知道既話..一定話我地岩佢\..仲罵我地呀~~
嘩~~正呀~~我地晚飯去食左我多正野呀~~好正呀~~正爆呀~~
呀~~係呀~~我今次返去大陸..唔係深圳呀~~係惠東呀~~
唉~~嘉儀前幾日同我講....佢\可能去唱k呀~~咁.如果佢\地既話..
我可能唔去呀~~sorry呀~~文文~~佢\去..我就唔去啦~~
叫你阿媽去啦~~
|