今日好正呀!!>v<今日去左漫畫節呀~~今日我地首先去樓下飲茶...同叔公,叔婆
佢地一齊飲茶...之後就返到屋企....差唔多11點..我就同家姐出發去漫畫節啦~~我
地就搭968去到地鐵既灣仔站落車...之後..家姐以為Dez唔黎..但係Dez話黎...整到
我唔知點算好呀~~=0='''''咁我地等佢既時候...去左食M記啦~~之後又去左睇書...-_-'''
睇下睇下...我地就落去等Dez....見到Dez既時候..冇咩點呀~~只係同佢Halo!之後我地就
去7仔貫漫畫節入埸券....買左之後..我地就向會展進發啦~>v<入到去之後....嘩~~好多
人呀~~>V<勁多人呀~多到爆呀~~我就跟住家姐啦!Cosplay d衫好型呀~~型到爆呀~
d衫一定好貴...仲洗講....-_-'''話明係Cosplay喎~~我,家姐同Dez都唔係閒左好耐..都係閒
左一個鐘..我地就走啦~~今年都唔係好好睇渣~差唔多都係d男仔野既~~下年..好想同文文
一齊去呀!!>///<好想呀~~之後我就同家姐去朗豪坊....去朗豪坊買muji(無印良品),d野好抵
嫁~~d食品係日本出嫁~~>v<我冇咩買呀~~只係買左小小渣~~冇咩做.我地就閒多陣....朗豪
坊..真係正爆呀~~>v< 嘩~~個電梯幾高呀~~高到死呀~唔怪得叫[通天梯]啦~~冇咩閒..我地又
去觀塘新既[apm]....我同家姐去到...見到有個日本樂隊街頭組合黎香港既apm表演呀~~個組合叫
日樂隊組合RaiRaiRa...佢地d歌好正呀~~唱得好好聽呀!!>v<我地又閒左陣之後...就返屋企啦~~><累死我啦~

如果可以的話..我也想和''佢''一起去的~~
|