今天,,是我最傷心的一天,,,今日係詠琳生日,,,所以我地去唱k,,,琴日唔知點解,,,境文冇理我,,今日早上,,我係嘉儀個書包搵到張紙,,嘉儀原來f1下學期鍾意,,,境文嫁啦~境文之前都鍾意妎飌掟但係,,,境文同我拍拖個陣,,,佢唔鍾意嘉儀嫁,,,但係,都係鍾意嘉儀,,今日send 信息俾我,,''sorry牙,,嘉恩,,我知你好愛我,,但係我唔想握你牙,,我同你既性格根本唔同,,所以我同你分手牙,,sorry牙,,嘉恩,,,個陣,,我勁hurt牙,,,我微試過俾人咁hurt嫁,,,佢,,同我講,,,會一生一世,,會同我一齊,,一生一世唔會講''分手''尼兩個字嫁,,尼d野,,都係假嫁,,全部都係假嫁,,我咁為佢,,咩都為佢,我當佢係最重要既人,,佢當我係咩牙~咩都為左佢,,今日佢同我講,,鍾意嘉儀,,我都同傷心,,我都好hurt 嫁啦~詠琳,,仲叫我放棄?,,同佢一齊,,詠琳,,好似冇諗過我咁,,咩都為左佢咁,,境文同我講分手,,我都冇嬲佢,,憎?,仲做番坋a姐,,,,我係唔係好傻牙,,,,,我都冇嬲佢,,仲做番家姐,,,┌我的開朗性格,,會幫我嗎>會幫我放棄他嗎?┐○我的心碎了,,你知嗎?你知了也沒有,,因我心太傷心,你也和我分手了,,,●├我可以放棄你,,只要你開心就可了┤
|