好開心牙...買左電話啦...>//<但係我個部係舊既...係摩托羅拉既v180...而嘉儀就係限量板既m900...成2000蚊牙...*^*'''唉~算啦...最衰契爺啦...唔係既話...我都買新機牙...今日首先同嘉儀去睇電話..睇左好多間...之後我地就去上台啦..去左peole上台牙....之後又去新世界睇電話,,,之後嘉儀就簡左M900個部...買左之後..又去peole上台...上完台之後..我就去買電話繩..買左之後, 就去搵嘉樂,陪嘉樂去剪頭髮...剪完之後..就返屋企返左屋企之後..就做左阡功課...做完之後...媽咪返黎,,,我就同媽咪去屯門,家姐都去..之後..就去到啦...契爺.就幫我買左USB線....買完之後..就去左食野...去完食野之後,媽咪同契爺去買野.咁我就同家姐去買野啦...買左野..去搵媽咪,,返到屋企...即係用USB線入歌..入相...>v<入左d歌...係聆聲...>v<
|