今日係運動會既第二日牙..><’’好緊張牙...因為今日係最後一日,所以我地個社就係今日盡力囉分牙..>v<今日好早就起左身啦...>v<今日5點幾起左身,,,之後就準備今日用既野啦..差唔多7點先出門口,之後係落下等管婉琦,之後一六行,,咁佢地去運動會既場地,咁我就行返去學校,行到返學校,就見到狼有人係到整緊野,咁我就行去幫身啦..整好左,之後,個隻大青蛙就飛的去運動會個埸地,咁我地就行去運動會埸地,到左之後,我地就即刻去掛個個大青蛙,整好左之後,我地就落去排隊,排完隊之後,每一個社d人都座好,咁就開始比賽啦..跑完800米個d之後就叫代表班際跑既代表去準備,咁我就去準備啦..但係隻腳唔係好聽話,,,超痛牙..咁又係既,琴日都啦啦隊練左成日牙..唔痛先奇牙...=.=’’之後我落到去,希瑜,鈺芯,巧媚,仲有其他班既人,我見到二望希三個都係著釘鞋,但係我都冇理,因為我個班係靠實力去比賽嫁,咁我地班冇理,就係到拉筋,我都冇理,我都拉筋,差唔多比賽個陣,我同我個班d人講,我地盡力去跑就得嫁啦,我都好希望我地班會有獎囉,咁我見到第四捧,d人好勁..二望班,仲有二正牙..都好勁,開始個陣,我見到希瑜係咁追,之後追到,追到個陣,二正班都追緊,但係二正班都追唔到,但係巧媚本身係第一嫁,但係佢開始慢左,咁我叫佢跑快d,之後到我跑啦,咁我就唔理啦,就不斷跑跑跑,咩都唔理,係咁追二望班,但係都追唔到,跑完之後,我見到我個班二善,係第二個陣超開心.>//<我以為係第三嫁,原來我地班係第二牙!!>v<好開心囉!><’’之後我地睇埋班際男子,我地個班,我個班本身係帶頭既,但係Y峰無啦啦跑慢左,佢之後望後面,佢見到有人,咁佢先跑,之後佢就慢左啦..之後要標標追番,但係我地只係得第三,但係算啦,有獎就得嫁啦..之後Y峰同我講,我地個班男仔係第二,個陣都幾開心!!>v<之後就食飯時間,我就冇出去食,因為一陣係啦啦隊表演,所以我係埸食,換好衫個d之後,我就俾人整左個頭髮,,-v-’’之後就食野,食完之後,我地試一次,試完之後,岩岩好,之後d學生返黎,d學生上到去之後,就開始,逆先係忠社,忠社都好勁,之後就到誠,誠社仲勁.,,之後就到勤社,勤社都幾勁嫁,,,之後到我個社啦,係樸社,我個社雖然唔係好勁,但係我地都會盡力既,完左之後,我就即刻上去換鞋,跑社際,我隻腳真係愈黎愈痛啦..-v-’’但係我都要跑,咁我又係要女部跑,咁我都會盡力跑既,到我跑既時候,我隻腳真係腳啦...但我盡曬全力去跑,我都有獎囉,,第三牙...之後完曬比賽,就跑800米健康跑,咁我都跑,同詠琳跑,跑完之後,就開始頒獎,咁我地個社差唔多囉曬獎,雖然啦啦隊唔係第一,但係我地開心,最開心既係今年全場總冠軍..我地個陣係超開心囉,,因為我地上年係冇嫁,,咩都冇囉獎咁嫁,但係今年就差唔多囉曬,,超開心>v<
完左之後,我就打電話俾媽咪,同媽咪講,,我囉獎,,個陣好開心!!!>v<
媽咪同daddy俾買電話,本身係兩個人一部,但係daddy話如果買一部,驚有一個唔開心,所以俾買每人一部牙...我聽,,真係好開心囉,daddy俾買,仲要係每人一部,,,我真係開心..>v<
|