前幾日返學啦...真係好早返學牙..星期二返學...好靜牙...聽人講..得四五間先返渣..但係算啦...我地早放姐...返到學校..好似唔同左咁...第一堂上數學...數學牙sir,蔣sir返左黎啦,蔣sir我好耐冇見啦!!>v<好開心牙..但係有d人就好唔開心啦..因為佢地唔可以上堂訓..=_=''但係蔣sir返黎,,我覺得好陌生牙..^^**之後就上零售,,零售好悶牙..悶到爆牙,,之後就小息,今日我都冇同過牙哥嘉峰講過野牙,,佢叫我返學唔好同佢講野,咁佢叫我,我都冇理到,,小徒完左之後,就上科技,,科技堂仲悶牙,科技堂我對面係牙哥嘉峰,但係我冇理佢,我唔想牙玲有d咩誤會,所以我冇同佢講野,之後牙哥嘉峰sd短信俾我,問,嘉恩,你係唔係唔想見到我牙?之後我話,,都唔係,,你仲咩唔講牙?佢話唔知牙..我地科技要兩個人一組,我本身同嘉峰一組既,同佢一組,我地先有野傾,唔係既話,,都冇野傾嫁啦,之後牙sir叫佢去第二組,咁我就冇同佢講野啦,佢不時都望下我既,,,但係算啦...*^*上曬三堂科技,,自己開心曬!!>v<''午膳,,冇咩好做,咁之後上英文堂同中文堂,之後就放學啦..返到屋企,,冇咩好做,,同嘉峰sd短信,,12點多先訓,,,
|