唉唉!!~~聽日又要返學啦...真係好唔想返牙...返左學..又要悶嫁啦...又要對住d唔想對住既人...都唔知點好啦~我d功課都微做曬..做曬就話..想返姐...但係微做曬功課牙...點好牙..=_='''但係放假..個陣...好想返學嫁..但係返學...就想放假wo...都唔知返學好,定係想放假好牙....=.......=***
依家真係好煩牙...最近媽咪同daddy真係好煩牙...媽咪又煩家姐會考,又煩買屋,又煩daddy隻眼...本身daddy星期三到可以返工嫁啦..但係daddy今日隻眼好唔舒服...所以媽咪陪daddy去睇醫生,之後醫生話daddy隻眼仲微得wo..所以就唔可以返工住...daddy又煩,買屋,又煩隻眼....但係媽咪同daddy最煩都係買屋,,,因為冇咩錢牙..>^<''''
我要加油牙..我要努力讀書,,,大個之後,,唔想媽咪同daddy咁辛苦牙...
|