今日....真係冇咩做嫁....=_='''今日本身上訓到10點嫁,但係8點半就俾媽咪同daddy嘈醒左..之後我地就落去飲茶..=_=''飲559夠1個鐘就上返黎...之後就係屋企悶牙...悶左好耐...就睇fullhouse...睇左之後..就食飯...食完飯之後...就做左陣功課....之後,,媽咪就叫嘉樂..出去買褲...我地都出去..我地一齊出去...都唔算行街...係行街市姐...之後我,嘉餓同寶芬就自己去元朗廣場睇歌手...就係吳卓羲啦...我地去到..真係冇得睇佢啦...=-=''地下冇得睇...咁我地就去到一樓啦...我地去到一樓...都睇唔到既...但係我地企左一個位...我地就睇到佢啦...好令仔牙..>v<真係令仔牙..>>v<<我地睇左陣...就唔睇啦...因為太悶啦...^^***
|