7月5日,個日係花姐生日,咁我同嘉儀就去花姐屋企啦..咁我去到花姐屋企,諗住幫手既,
但係好似冇咩野幫,咁我就傾下計啦,之後我見到媽咪打電話黎,話daddy冇鎖匙入屋企,
咁我就即刻返屋企啦,返到屋企樓下,打俾嘉樂,佢同我講,家姐返左黎,個陣我真係好無
奈囉,返到屋企樓下,佢先同我講,家姐返左屋企,之後,我就搭車返去花姐屋企,我地就傾
下計啦.之後黃漢文黎左,比家超都黎左,家杏,佩如都黎左,咁我地就眕鬼片啦..我地睇,,
都幾驚嫁..*0*''睇個陣..話唔驚姐,其實係好驚嫁,我地不斷咁叫牙,叫到個個都驚牙..
睇曬之後,我地又係到傾下計啦,我地又係到玩啦.雖然唔係好多人,但係我地都好開心牙!!
7月6日,今日天氣都好熱下牙,,起左身之後,,又係上網啦.因為都冇咩野好做,之後契爺無
啦啦打電話黎,話今日去BBQ,咁我就應成左啦,,因為係屋企冇咩做,之後我就準備好d野..
媽咪叫我地出去,咁我地就出去啦,我地首先搭西鐵,之後就轉輕鐵,我地去到三聖之後,契媽
就黎接我地,去到個邊,,我以為今日BBQ會好熱嫁,但係唔係,都唔熱wo~可能因為對住個海,
都有可能有樹掛,,之後我地就燒野食啦..我地不斷咁燒野食,之後食到咁上下,,休息下啦.
之後,媽咪黎左.媽咪黎左陣,契爺都黎左,之後,契爺又去買野,,買左野之後,,就燒野食,,
食左好多野牙...好開心牙!!!
今日真係好緊張既日子牙..今日我諗住訓耐d既,但係..今日我好緊張,所以就起左身,上網啦!!
係牙,,部手提入到歌啦!!好開心!!>v<之後我就換衫,整好d頭髮個d,,11點就出門口啦..去到學
校,,我真係好驚嫁,之後就等媽咪黎...都等左好耐,媽咪黎左啦.岩岩好..入得去啦!!原來係兩
位班主任見一位學生同家長,入到去...我真係幾驚以,,因為廖sir有講直講..唔會留情既..我以
為牙sir會講我成績唔好牙...但係牙sir冇咩話我成績唔好,,仲不斷咁同我媽咪講,我係學校點
個d,,雖然今次成績唔係好理想,但係有牙sir,miss不斷咁講我係學校點,媽咪都冇罵我,牙sir仲
叫媽咪獎野俾我tim牙..我真係好開心牙!!miss,牙sir同我媽咪講講下,,講左去舅父個邊,,個陣
我已經眼濕濕啦,,今年我又拎操行獎牙..
今次我唔係好滿意自己既成績..但係見到媽咪開心..我就開心嫁啦!!媽咪唔開心,我都唔開心嫁!
我想媽咪每日都咁開心..開開心心咁樣過每一日牙!!daddy都係牙!!
|