今日好早就起左身啦...今日俾人嘈醒嫁..好累牙!!琴日先發完燒,,今日要出去牙..因為今日希瑜生日牙!!>__<''今日我地好早就到左啦..本身我去入錢嫁,,但係唔記得帶野..所以冇入到啦..之後去到224號k室,,,唱k啦..今日把聲唔得牙,,但係都唱歌...唱左好耐,,主角[希瑜]]先出去牙...見到佢地啤我,,我真係好想罵佢地牙...但係算啦,,希瑜今日生日,,俾面希瑜牙,,,我地唱完之後,,我就覺得自己又發燒啦..好熱牙,,之後返到屋企,,我即刻食藥牙,,之後訓...返左起身,,都係發緊燒,,
希瑜大一歲啦...要加油牙,,,!!>v<;;;
今日要開始溫書啦...加油牙,,嘉恩!!~~
|