今日好開心牙...今日可以早放牙..幾開心!!^_^今日咁開心...但係最衰就係落雨...=v=''仲要係落得好大雨...唉唉**落到咁大雨....都冇咩心機牙...-^-'''最衰落雨,唔係落雨...我個心情,,,都唔會咁既...唉!算啦...今日返到學校...成身好..=-=''變成左落湯雞...但係我都唔算係落湯雞既...鄭嘉峰仲似牙.~=.='''今日第一堂上科學...科學堂幾開心牙...^_^有實驗做牙!!!!之後上數學..上完數學..就小息,,小息同鄭嘉峰玩左陣...幾開心~之後就上通識..通識超悶牙..=v=''之後上普通話牙...上普通話我一路聽書,,一路溫書,,,因為一陣英文堂要默書牙...之後就上英文堂..唔知點解好想快d放學牙...溫緊默書個陣...鄭嘉峰sd短信俾你..叫我俾心機默書..>v<''默個陣...我都幾驚自己唔識..唔合格嫁..但係默左之後,,自己就諗...我今次應該唔會唔合格...>v我幾開心囉..因為今次唔會唔合格!@@一打鐘..我地就出去課室,,因為放學啦!!!^_^''放左學..我,嘉儀,魚旦,媚媚,家杏,佩如一齊去食野牙...我地去食11蚊既野食...之後食完之後..媚媚,家杏,佩如就返屋企,,而我,嘉儀,同魚旦就等牙玲同冬妮,,之後我地等到佢地..我地就一齊去魚旦,冬妮間小學..我地一路行,一路傾計..幾開心...我地一去到,就見到啦...魚旦同冬妮間學校村校黎既...雖然係村校,但係都係一間小學..入到去..都見到學生,個個都好似識魚旦咁既...可能魚旦可愛啦...^_^我地入到去..見到都唔係好多學生,,聽魚旦講..今年9月,,尼間學校會封wo~...唉唉**咁慘...d學生都幾可愛牙~~留左都好耐...有講有笑,之後我地就走啦..返到朗屏,,,魚旦黎我屋企,,,我好開心牙...>v<之後仲咩牙...^0^
|