| 今日都唔係幾開心渣...唉唉**今日都唔知點面對鄭嘉峰咁...今日都冇咩心機上堂牙....唉**算啦...今日上堂真係悶到爆牙..=_=''一二堂悶,第三堂ok啦..第四堂上音樂...下學期第一次評估我有19分牙,,,好高分牙,,>v<好開心牙,,之後上倫理,,我冇下..係到寫信牙...^^**之後午膳,,上完英文中文之後就放學,,我放學要開會,咁我去搵miss yan,,同佢講,,我今日開會,所以唔補英文,,咁我開完會之後,以為miss yan知我唔去補啦,,咁我同嘉儀,詠琳一齊去食野個陣,,媽咪打電話黎,,又話我冇去wo~,,我之後同牙媽講..我話我要開會,所以唔去補既,明明同佢講左..我唔去補既,,佢仲打俾我牙媽,,話我冇去..個陣真係好嬲牙,,,咁我同返牙媽講,,,佢話我唔知啦...個陣我就喊左小小出黎啦...咁我問下希瑜,,,有冇幫我同miss講..我去開會,所以就唔補,,佢話有,,但係miss冇理,,仲當我冇去,,咁我就即刻喊啦...我真係好唔開心囉...
|