我的資料

暱稱: yusaka
性別: 女
國家: 香港

訪客留言

最近三個月尚無任何留言

.×ㄖ°*"_________``死啦!!又發燒啦..仲要打針!! ○°+++'

2006 年 6 月 4 日  星期日 陰天

唉唉**~總知琴日唔去唱k啦..唱完k..返緊屋企..我都知自己發緊燒嫁啦..返到屋企,探下熱.100度多..仲高過個日發燒..咁我食完藥藥.就訓啦!!zZzZ咁我訓左一陣,又探多次熱啦...都冇咩退熱..=...=''媽咪返左黎,,叫我食個西瓜..咁我食左個西瓜啦..之後,睇左陣電視,,就訓啦..我知媽咪成晚起左身好多次睇我牙...媽咪真係好關心我牙!!>...<又叫我起身食退燒藥..睇左我好多次,,我都知嫁,,我成晚都冇咩退過燒..咁今日早上..媽咪過,等佢飲完茶返黎,就陪我落樓下睇左次醫生WO..咁我早上食左粥,,之後食藥,咁媽咪有打電話黎問我點個D,咁牙媽返黎,,叫我探下熱,,有冇發燒,,我都係有燒..咁媽咪陪我落去睇醫生..咁落去個陣,,,我問契爺,,琴晚幾點返屋企,媽咪話12點幾..之後媽咪話,,契爺琴晚打電話黎,叫媽咪叫我起身食藥tim牙..契爺仲同媽咪話,,如果我個女有咩事,,就唯你事問.!!契爺都好開心我牙!!好開心!!落到去,,醫生話我d感冒仲微好..咁媽咪叫我打支針,,我話唔打嫁,,但係媽咪..=_=''咁我就聽媽咪話..打針啦..我打係手牙...打個陣.好痛牙...>^<''返到屋企,,,隻手超痛牙,,,痛死我牙!痛到我喊左好黎...=0=''禤sir都好關心我牙...我真係好開心牙..有咁多人關心*!~

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 137 | »

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930