今日早上..牙sir叫我出去,,學生會幹事呀..-v-''之後牙sir話,,,
叫我聽日上台講野呀~我真係好驚呀...我好唔想聽日上台講野呀~
但係唔講又唔得,,,都要講嫁啦~~-v-''
今日放學之後,,係二望,,,同二愛既排球比賽呀~但係我同境文,,,
睇左一半,,就同希瑜,,一齊走啦~之後,,,行到,,,學校附近,,境文幫
我羅書包,,,前面,,我見到...家姐,,,但係羅唔到個書包,,之後,,俾家姐
見到,,家姐,,就話,,,你係咩意思呀~我之後,,就話,,冇咩意思呀~
但係家姐就唔信,,,家姐話,,返屋企都媽咪講,,,我聽到之後,,,我好
驚呀...我好驚媽咪傷心呀~之後,,就同希瑜傾,同境文傾,,,之
後,,我就送左境文搭西鐵,,但係個陣時,,,5點到渣...之後,,我地
就傾啦,,傾個陣時,,,我都好驚,,,但係境文講笑..我冇嬲過境文係到
講笑嫁,,境文都係想我唔好咁驚姐,,,之後,,,我地傾下傾下,,都傾左
成個鐘呀!之後,,我就叫佢,,,今日唔好掛住我,,但係境文話好難嫁wo~
我之後,,話一定嫁,,,但係佢話,,我日日都好掛住你嫁wo~我聽到,,真
係好開心呀!!>v<但係我唔想境文今日為左我d事..而煩呀~所以叫境文
同我握手指尾,,,但係佢話,,,好難嫁wo~我之後,,叫左佢幾次,,但係境文都
話,,,好難,,,之後,,我就嬲,,,發好大脾氣,,叫境文,,,放手,,,俾番個書包呀~
但係境文唔俾,,之後我就勁大聲講,,,境文先放,,,境文見到我咁樣..就話,,,
唔好嬲,,同你握手指尾啦,,,之後,,我叫佢返屋企啦~但係佢唔返,,之後,,我隻
眼就好想哭,,,但係唔想俾境文見到,,所以,,,就忍住,,之後,,同番境文講,,,對不
住,,,之後,,就同境文講番,,我冇嬲過你呀~我真係冇嬲過境文嫁,,,但係佢唔答應
我,,我先..扮嬲佢嫁渣,,,我都係想佢答應我渣..之後,,,就錫左境文個面,,,
佢就返屋企,,我都返屋企啦~今次,,錫境文,,都唔係算吻既,,,境文
佢係msn講,,,本身想錫我個嘴,,但係太多人啦~所以就冇錫啦~~
|