今日去唱k...有我,境文,希瑜,嘉儀,趙X傑,榮哥,詠琳同可兒,,一齊去唱k,,,
我地就10點15分去唱k先,,,but..希瑜仲微到,,,但係我地都上左去先~
之後,,我就落黎,,等希瑜,,之後,,,我就見到,,榮哥落黎,,之後,,見到榮哥後面,,
係境文,,榮哥好似要走咁,,咁,,我就問佢,,你去邊呀?佢話,,去交錢wo~
之後,,境文話,,,你交完錢之後,,返黎呀~~之後,,等左一陣,,就見到希瑜黎啦~
希瑜著d衫,,好得意呀....^0^||||之後,,我地就上番去啦~
我地都唱左好多首歌呀~之後,,榮哥番黎,,,牙佘都黎左呀~
牙佘都唔唱既,,牙佘一定要有伴唱先得既,,,-v-之後,,
可兒又話,,,司長標同佢細佬都黎左呀~司長標有唱歌呀~
但係佢細佬,,就冇唱到啦~境文都唱左好多首歌呀~~
|