今日學校課外活動勁無聊,諗住玩下D同學,見到方家寶(fongkap6),我就故意同鍾恆(My friend)講:有冇睇過余孝欣個blog呀,寫得果幾篇文。方家寶聽到即刻講:乜佢有blog咩?快d俾我!佢係咁煩住我,我終於知道咩叫做為愛走天涯= =林老師以為我地談話,搞到我俾佢罵。放學我諗住到m記食野,頂!又見到佢,我撻左佢個筆袋,但俾佢發現,一直追住我,不過佢唔夠我快,仲要跑跑下pk。我俾番個筆袋佢時,佢已經冇曬氣。真係抵死。