|
|
2010 年 9 月 30 日 星期四  |
| 2010-09-30
✪ |
分類: 未分類 |
dear diary
今日唔係應該話呢排我都開心唔落唔知點解會咁
上堂雖然成日[跟人笑]自己右成日諗番起d野笑某d堂:s
有好多時候都好想串人鬧番人
但係我冇 跟本冇mood去串番d人
唔gur右點呀 串左人會比人唔gur咁我就會比而家更badbad
有好多野好想好想同人講
但右可以同邊個講? 我諗冇人
可能你地見我唔講野唔出聲你地同我講野我唔多理你地特別係你 會以為我唔gur你
but我冇 有好多野都唔知從邊道講起 就不如唔好講
唔同d fd分開唔同班我都唔知原來我冇左我果幾個fd d既就冇人同我玩
唔緊要喇好多野都會因為時候內左而改變
我冇諗過可能同你好fd但係你唔好咁樣喇真係有幾次都好想ko你
你係咁既人唔代表我要佩合你
不過個個都係咁嫁喇
自己1個唔會死既最多講小左笑小左姐
但係夠竟我可以點做
算喇由佢喇
睇唔明當我傻仔喇..
| |
love B-Duck
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 121 | »
|