|
|
2009 年 11 月 26 日 星期四  |
| 今日
✪ |
分類: 未分類 |
今日起我上堂就留意1個卓仔同番薯口中既令仔
發覺都幾得下xd
今日hst我冇去拎
唔想沃-.-
art堂晝人樣幾好玩-.-
我畫左令仔xd
我 上佢xd
lunchtime 去喂安
番到黎比卓仔同絕蕉令我比人睇曬 xd
應該睇唔到既,,,
跟住發脾4
放左學,卓仔帶我去睇令仔...
55!好!令仔!
跟住去mmlc
但係好多人-.-
走左=3=
番屋企路上
見到梁千鈞xd
佢重係咁得意喎xd
我勁想埋去meet佢呀/_\
但係算喇
佢有fd係道,一陣下親人就唔係咁好喇,右唔係hallloween xd
好喇
完
cm
| |
love B-Duck
|
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 121 | »
|