|
|
2009 年 10 月 20 日 星期二  |
糗-3-
✪ |
分類: 未分類 |
每日糗一糗,心情好好多xd←白痴仔/_\
今日中文默書-3-
好唔公平-3-
我有溫都唔係好記得-3-
d人冇溫就一定岩/_\
不過好釆本來lunch要hst qiuiz唔洗-3-
GEO quiz右唔洗 正呀xd
bik堂.....
開始就過得好平靜,6水右冇叫我答問題..
但係.....
佢無啦啦叫c恩,, :「你做咩同你隻西瓜(筆袋)講野呀?自言自語咁嫁。」
跟住我笑喇,,,,
then 6水就突然同我講:「你(我)右係,做乜成日「咁」住你隻啤啤虹隻眼呀,做完face -so跟住右整佢隻鼻呀,佢好多黑頭咩?」
我快面紅曬 -.-
跟住d人係度笑我,唔知邊個笑得好大聲
勁糗囉果陣-3-
好無助xd
lunch~yipying佢地右笑我-.-
00000000000000000000000
聽日游水/_\
凍都凍死-3-
加上yipying隻肥仔右唔游-3-
嘈嘈同女班長都唔游-3-
咁我同邊個一組-.-
自己?咁型呀xd
聽日右要跳舞-.- 6:00-8:00pm
好喇,,,
我溫書喇xd
88
cm呀!!!!!
| |
love B-Duck
|
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 121 | »
|