中午六時
今天是復活節的最後一天假期...但還是過得滿充實的"'

中午在別人日記看見一個挻滑稽的測驗-00-
有空CILK上去玩下-00-
http://www.orz-hk.com/name.php
我有戀父情結的嗎-00-!? 其他的還挻準@0@

呵2...今日係QOOZA個推薦日記到見到粒蝸牛種子*/\/\*
有史以來第一粒種子...-C-

今日同阿爸去左銀座個間百佳到買野...
買左盒壽司- -V同埋一大堆我鐘意食既野...
我阿爸話我放係屋企做後備食糧...打仗都吾會餓死-O-..俾佢吹脹
番到屋企之後俾人"的"左去練琴...好攰

D功課就做完啦...加油!!!

晚上十一時
唉...今晚冇睇過電視...T^T
好想睇15 / 16,但係我又仲有一大堆功課-O-
E+終於做到最後一樣啦*O* |