| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 9 日 星期六  |
| 2007-06-09 |
分類: 未分類 |
今日,
又落雨,
但係好彩下午無落雨,
可以打陣波,
之後番教會,
番完,
同羅明輝,
又去食魚蛋,
但係成日都覺得唔夠辣,
唔知邊度d魚蛋好味呢
|
2007 年 6 月 8 日 星期五  |
| 2007-06-08 |
分類: 未分類 |
今日,
上IS,
呀sir又問書,
問到我唔識,
放學,
又遲放,
有件事令我好唔開心呀
|
2007 年 6 月 7 日 星期四  |
| 2007-06-07 |
分類: 未分類 |
今日,
又整到隻腳,
好痛,
我想同一個人say sorry,
但係無咩機會同佢講野,
希望有機會啦!!≧v≦
你還在我身邊 但我突然發覺
我們之間的畫只面 會變得越來越淺
不夠永遠
用生命也許才換的到
一次機會深刻擁抱
我走進後樂園中那迷失的一角
再一步就能觸碰你的心跳
我努力往前奔跑直到天涯海角
卻發現還到不了 到不了 到不了...
在我的後樂園中誰是我的依靠
我相信總有一天我會找到
用我的心去感受擁有愛的美好
我願意在世界為你 就這樣 靜止了... |
2007 年 6 月 5 日 星期二  |
| 2007-06-05 |
分類: 未分類 |
今日,
上pe堂,
打波個時,
扭傷左個腳,
勁痛,
上IS,
又做ws
|
2007 年 6 月 4 日 星期一  |
| 2007-06-04 |
分類: 未分類 |
今日,
好唔開心呀,
部機中左毒,
個檔叫:photos.zip,
刪唔走佢,
邊個識的話,
唔該請留低方法,
仲有幾件心事,
仲未做到,
希望可以早日了結心事 |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 35 | »
|